18 April 2011

Assalamualaikum..

Bismillahirrahmanirrohim. setelah lama saya tidak membuka blog ini tidak disangka kenapa begitu ramai pengunjung meninggalkan mesej di chatbox secara tiba-tiba? chatbox tu rosak ke? ada penggodam ke? macam-macam soalan seumpamanya bermain di fikiran, bukan apa, blog ni dah lama sunyi, last massage in the chatbox was from adi widget, pastu tiada siapa yang meninggalkan jejak sekian lama. cuma saya terkilan, ada link yang tak sepatutnya dikongsikan. saya tidak teragak-agak untuk memadamkan chatbox itu kerana kehadirannya tidak memberikan manfaat. saya tidak mahu chatbox itu dicemari link yang tidak berfaedah, this is the last and i dont want to see it again after this. if so, then i will delete my chatbox. jadi link dah ada itu, harap boleh dinilai dengan baik, jika tidak elok, tidak perlu klik linknya. saya tidak berniat nak memberikan sebarang post atau perkongsian, hanya datang menjenguk seketika, post ni pun sebab terkejut. anda baca blog saya? respon to me by say salam to me at the comment space.. nak tengok betul ke blog ni ada ramai pengunjung atau chatbox tu yang rosak.. ????????????? :)

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!