10 Januari 2010

aku lemas. boleh tolong beri pandangan?

saya ada seorang kenalan, kami berkawan, tapi sampai sekarang saya tak tahu dia kerja apa.
kami kenal dalam 3 bulan melalui fon. tersilap nombor dan berkawan. dia seorang lelaki.
kami hanya mesej sahaja, tak pernah call.

dia kata, bagitahu kerja itu kemudian. asalkan ikhlas berkawan.
bagi saya, yela mungkin pekerjaan itu boleh menggugat keikhlasan, tapi saya nak tahu juga..dan insyaAllah perkara pekerjaan tak menggugat apa-apa jika benar dia seorang yang ikhlas, dan punyai ciri kawan yang baik.

ingatkan dah masuk 3 bulan, bila tanya kerja apa dia akan jawab, tapi still nak berahsia.
saya lemas kawan dengan orang yang saya tak kenal sepenuhnya, cukupla saya tahu umur,asal,kerja. itu je. bukan minta cerita mengenai diri atau keluarga. oleh sebab saya nak tahu juga, telah menampakkan saya seolah-olah memaksa. dan ini menggugat hubungan kami. tapi saya bukan nak memaksa. saya kira, saya berhak mengetahui pekerjaan dia sebagai seorang kawan. sampai bila harus saya bersabar? dia seorang yang baik tapi kerahsiaan yang tinggi.
saya lemas.
boleh bantu saya beri pandangan?

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!