28 Januari 2010

saya tanya dan saya jawab


biasala blog ni sunyi je. kira saya tanya pandangan then saya beri pandangan sendiri je.
tak tahu apa susahnya beri komen ye..ye ye saya faham,dulu pun saya jenis silent mode je.
take time la ye dalam mengetengahkan pandangan atau menonjolkan diri. tak semestinya komen itu perlukan yang bernas2 je. campur-campur la lagi baguskan.

okay untuk memfokuskan diri!

kita mesti silent mode dari benda yang boleh menggangu fikiran kita.
betul tak?
terpulang, siapkan kerja yang menganggu pemikiran kita atau buat perkara tu kemudian. tapi sentuh bab blogging,memang bahaya pada saya. makin di jenguk,makin addict rasanya. so untuk perkara-perkara seperti ini, just stop it!

okla nak beristirehat dari blog ni.
bukan mode silent je,
kena pakai mode pelindung diri-power trojan shield -mode menjauhkan diri paling tegar punya! hu3..sapa cakap,dia kena buat. jom fatimah kita berkabung..sapa lagi nak ikut berkabung sama saya? jom..huhuhu..

tap! -offline-

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!