17 Jun 2009

aku sang belangkas laptop

isk ape nk jadik nih! tolonggggg!!! pls disiplinkn dri. kesian la kt dri. pasni bungkus laptop campak jauh2! pekse nk dekt dh nie. isk..sedarla wei,jgn ckp hembus angin je. aku pljr cmerlg insyaAllah. yakin boleh. pljr cmerlg yey! br aku prasan dh 7hr x update blog ni. 7hari aku bt ape ark? korek hidong smbil main laptop je (geleng kepala..) tidak kusangka masa bgitu pantas .. aku terus dibuai. benarlah kata pujangga, org yg suke buang mase,akn merasai mase blalu bgitu pantas. ibarat pejam celik pejam celik dh tengadah. huaaaa! :( bile nk brubah oi? jika x drastik,tp pastikan ade anjakan paradigmanye. so pls! move ur body!

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!