21 Jun 2009

eh x hbs cite lg la?

hehe. sambung story lg buleh? boleh la..ni kn blog aku ngeh3..

ade tmbhn skit tntg entry smlm, belas kasihan dgn binatg.. aku dok ckp bunuh2 binatg ni ade care nk bnuh dia, iaitu skali bunuh mati betol2. semut susah mati tau,pastikan picit btl2. lau pakai tisu memg susah nk matikn dia. aku sarankan pakai tgn. sian tau lau pukui dia,dia hidup lg tgh menahan sakit.. sian.. mcm mati diseksa dlu la..

samela lau cicak disunatkn bunuh mlm jumaat, lau kali kedua bunuh dh kurg pahala (ustaz ckp).
lipas bintg plg aku gerun.. lipas ni pn jenis sush mati,badan dia lembut mcm span..lau baling slipar je kt dia,still hidup lg, dia memg kne lanyak kuat2.. tp aku slalu ggl bnuh lipas skali jln,mst 2,3 kali br mati. hai meremang bulu roma aku dgn lipas ni.. pas aku bunuh msti rase dilema lipas (mcm x btl kejap..kdg libas2 tgn tetibe,sbb rs seakan2 lipas merayap kt tgn aku,pdhl takde pn,,hmm ni situasi bile lipas muncul..automatik bdn rs x seng..xphm r bile la nk brani ngn lipeh..)

end story-hopefully :)

aku pekse 23hb ni, 2-5ptg. doakan aku.. maaf slh silap..tguris ht ke..maaf.maaf..
aku nk bungkus laptop.. pasni tgk la lau umah ade intenet blh la aku online heee lau xde apekn daye.. he. so take care everyone. jg iman,jg dri. :)
assalamualaikum wbt.

fatimah on gurindam rasa~ http://gurindamrasa.blogspot.com

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!