06 Jun 2009

bace je ke?

korang ni la kan sapa2 la aku,bg salam ke senyum ke ni kosong je kotak komen blog ni.
walaupun pengunjung x ramai, tp page views blog ni tinggi, maknenye rata2 yg dtg membelek sume post entri aku. mane aku tahu? heheh aku pasang radar pengesan yg disimpan dlm tanah.

hmm x sonok la cmni,Hi5 Emoticon

cmne lau aku mogok?Hi5 Emoticon

xde 1 komen selepas 4 hari dari tarikh post terbaru,aku x kan update blog aku.


huhuhu mrajok r. sehingga aku rase nk update blk,thn depn ke mntahu kn. update pn mcm no respon je,baik aku bercerita dgn org dr aku cerita sorg2 kt blog ni.ade gak la respon lau direct bcerita ngn org kan kan.

o.k mari mule membilang hari..today is 6/6/2009.insyaAllah aku cek blog ni 11/6 nnt..
kite tgk same2 ye sma ade blog ni akn di update or di abaikan.layann~Hi5 Emoticon

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!