09 Jun 2009

bau kedai x hilg lg


haa ni la peralatan menulisku yg baru. complete set dah. ops lupe letak pemadam stabilo. yg sbenarnye kumasih bersedih di atas kehilangan brg2 ku tmasuk la pensil case.

hari ptama mule blaja slps khilgn pensel case, ku meminjam pen rakan2ku hinggalah hr-3. pen2 kwn aku ni x best,so i cannot stand with it for along future journey kih3.. xla aku ade niat nak bli pen br yela brg org xkn bt cam brg sndri lak tmbhn pule pen dia x best kn?

hr-3 lau x silp,aku pn bli pen 1 yg wane hijau tu, RM1.70 ade byk colour-biru,hitam n merah.kire aku xpyh la nk bli pen merah lain,skali seng n jimt. aku pun meneruskn pembelajarn spt biase dgn seng hatinya dh ade pen sndri yg best! hehe. selang beberapa hr..waktu kelas kimia, kne bt balance chemical reaction-imbangkan psamaan kimia, pergh..buku nota aku comot wey..aku x geti nak imbangkan psamaan tu asik salah je,dh la gune pen,pastu salah "cancel" gariskn yg salah tu,bt lg- slh lg- cancel lg-,bt lg- slh lg- cancel lg,hu x thn.. tye kwn,ade pensel lebih x?
dia kata sebtg je. hmm nasib ko la comot bku,bt lg-slh lg-cancel lg..mnyirap aku eh..petg tu serbu book store bli pralatn yg patut kne ade. heh tu la sumenye,lame tol aku membelek2 pralatn.akhirnya as u see in the picture.. hmm pueh hati aku. alhamdulillah..

aku sbenarnye nk bli kt luar,sbb bookstore ni kwn2 aku ckp mhl brg dia, tp aku bilenye nak kluar,asik x kuar je. n esok ade kimia, xleh dh nk gune pen,alamatnya hbs bku nota aku dgn garis "cancel" je nnt dgn pengiraan kimia nye lg.

ntahla aku jrg "alert" hrga brg ni, al maklumla blagak kaya,pdhl biase je, but is the good thing that i learn, always survey first then u could make a smart earn and save money.tmbhn pule hidupku semakin mcabar..byk nk kne gune duit. nyanyi skit, duit duit..di mana kau duit? yiarh..

the price list :

BIC Matic 0.5 mm yellow mechanical pencil - RM1.50

green MG ball pen 3-vision colour 0.7 mm - RM1.70

carera power grip pen- RM1.50

Faster highlight pen 878-blue - RM1.70

Faster highlight pen 878-pinky - RM1.70

ubat pensil BUNCHO - RM0.80

STABILO 1183 eraser - RM0.20

hu total up melayang dekt spuluh hinggit gak.
sape yg slalu beli or alert hrga brgn ni, aku nk tye tmpt korg bp hargenye? wink~wink~

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!