10 Disember 2009

selamat pagi..(lagu pampers bayi kat t.v)

assalamualaikum semua!
pekabar? moga sihat ceria je.
ceria datang bila kita set dalam minda untuk menjadi seorang yang positif dan ceria.
insyaAllah bila ada mind-set begitu (mudahnya niat dalam hati dan sematkan di minda), akan hadirlah perasaan-perasaan untuk mewujudkan keceriaan, hadir perasaan ingin memberi kuntuman-kuntuman bunga pada orang sekeliling,
juga walaupun berseorangan tetap boleh menceriakan diri sendiri. salam ceria bagus dan hebat sekali. anda memang seorang yang hebat! termasuklah saya :) jadi pakar motivasi sekejap :) rajin-rajinlah ke web motivasi atau membaca buku motivasi sebagai kaedah/guideline mendalami anjakan-anjakan perubahan diri yang boleh dibuat.

hehe nampaknya kesan melobi membuahkan hasil..alhamdulillah.
blog ni bukan dijenguk je tau,lau tak baca tiada buah tangan untuk dibawa balik selepas mengunjungi blog ni. berani jamin ada buah tangan,tak banyak sikit pun bolehla kan?
payah blog ni mendapat kunjungan..semalam rekod terbanyak hampir 30 orang untuk 1 hari.
selalunya 0 atau 1 atau 2 pelawat.

semalam saya susah nak tidur
macam-macam persoalan bermain di fikiran..
semuanya insyaAllah mematangkan diri ini.
hmm sampai tak boleh bangun qiam walaupun berusaha tidur atas lantai beralaskan tikar mengkuang. ish3x..napa terok sangat aku ni! pusing kiri kanan tangan atas bawah sampai dekat kul 3 baru lelap. bila lewat lelap,agak nyenyak la tidur dan malasnya nak bangun huhu,tapi lau kuat iman insyaAllah tetap boleh bangun. belum sampai tahap hebat begitu.

insyaAllah,saya berminat berkongsi apa yang bermain di fikiran,harapnya pembaca juga berminat berkongsi pandangan. nak jemput ustaz zaki untuk berikan pandangan juga (blog tanyalah ustaz). harapnya semua bersedialah.

apapun kerja banyak nak buat ni.
ok tata..7.44pagi..
fatimah on~http://gurindamrasa.blogspot.com

Tiada ulasan:

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!