06 Disember 2009

tah pape je

musim cuti sekolah ni ramai je buat majlis kahwin dan tunang
ada 2 jemputan hari ni..
tapi dua-dua tak pergi..
1 tu jauh,1 lagi dekat
yang jauh takda yang nak teman, yang dekat bermalasan..
apa kena la dengan aku ni
hai asal kau suka duduk rumah je??
aku pun tak tahu..tah pape je aku ni
maafkanku sahabat tak pergi..lain kali insyaAllah.

oh ye..sunyi gulita blogku ini..
hmm aku tidak tahu merencahkan apa lagi..
pergi melobi hua..malasnye..

biarlah saja waktu menentukan..skali skala melobi boleh la..slalu tu tengok la camna dulu.

fatimah on~http://gurindamrasa.blogspot.com

1 ulasan:

Fatimah Az-Zahrah berkata...

masa saya tulis post ni, saya tidak tahu memenuhi undangan majlis perkahwinan adalah wajib.
harap jangan diikut sifat kemalasan saya dalam post ni iaitu soal dalam menghadiri majlis perkahwinan.

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!