16 Disember 2009

tidak tahu ini berita apa

Bismillahirrahmanirrohim..

aku bukanlah insan yang selayaknya untuk menjadi pendakwah
kerana diri ini masih banyak kekurangan
oleh itu, aku ingin mengundur diri dari sini
oleh kerana diri ini boleh menimbulkan fitnah dalam perjuangan.

masakan pula aku mengajak orang berbuat baik
tapi diri ini tidak memberi contoh yang baik
tidak salah jika kita mengajak kebaikkan untuk menjadi diri kita kuat
tetapi aku tiada penganjakkan, masih di tahap lama malah lebih teruk
aku tidak mahu begini lagi
oleh itu,izinkanku mengundur diri bermuhasabah

segala kekusutan yang dileraikan dengan nasihat kudahulukan dengan ucapan terima kasih.

wassalam..

3 ulasan:

hurul ummi berkata...

salam fatimah,
kenapa neh?ada orang kacau ke?meh bagitau meh, kita belasah dia cukup2.

fatimah,
kamonnn.
status pendakwah dan pejuang neh bukan hanya layak dipegang oleh kaum kerabat orang beragama saja.tada lah manusia sempurna wujud di muka bumi neh.

kata nak jadi fatimah az zahra kan?tak kan diduga sebegini dah lemah.tayah undur diri, berehat seketika lepastuh kembali lah dengan imej dan indentiti sebenar.kita takperlu taksub nak jadi macam orang lain.bawa saja diri kita sendiri.untuk keselesaan juga.

dakwah neh bercabang.cara juga pelbagai.tidak semestinya dakwah kena guna dalil,ayat suci.asalkan niat betul dan faham agama insya Allah pasti dibantu.

lihat saja saya..dihentam berkali pon,saya terus bangkit dan alhamdulillah orang dah boleh terima.ahh apa pula fitnah..bersangka baik okeh.ala ustaz yg mengajak kebaikan tuh pon manusia penuh dosa.jgn rendah diri dan jangan pandang mulia sgt org2 macam itu.level kita semua sama saja.taraf hamba juga.mati pon masuk tanah juga.tayah tunggu jadi sempurna baru nak ajak orang.

jangan takut dikritik, dihina,diejek.sbb itulah tangga srikandi.ayuhh bangkit!pedulikan apa pandangan orang.jadi diri sendiri saja.Allah yg nilai kita bukan manusia.

pasal keburukan kita boleh perelokkan secara diam-diam.semangat sikit.saya akan sokong kamu.saya pon bukan org baik.malah bermula dari tahap teruk juga.

jommmmm.
salam sayang. :)

Fatimah Az-Zahrah berkata...

waalaikumussalam ummi,
dont worry..saya tak ke mana.
gi merenung diri yang terover ni.
tima kasih bagi semangat.

daaziz berkata...

Aslmkm.
Terima kasih yer kerana ikutin (terikut dgn kakcik n makcik Indon).
Pak Caq ni pun tumpang merasai nikmat Maya jer .. kekadang bz kekadang terlupa plak :)
Dlm mengharungi kehidupan ini kita mesti kuat iman & prinsip. Asal nawaitu kita baik, insya Allah diberkati ...

cari

cari

Reminder for me and you

Reminder for me and you

ayuh para mujahid dan mujahidah!

ayuh para mujahid dan mujahidah!